Perşembe , Şubat 23 2017
Dini Soru / Sorular / Allaha kendimi nasıl affettirebilirim

Allaha kendimi nasıl affettirebilirim

Sponsorlu Bağlantılar

Allaha kendimi nasıl affettirebilirim

Soru

Hocam, ben çok büyük bi günah işledim. Rabbimin günahları affettiğini biliyorum ama yinede kendimi nasıl affettireceğimi bilmiyorum.Ne yapsam az gelirmiş gibime geliyor. Nasıl affettirebilirim kendimi.

Cevap

Merhaba kardeşim. Allah, Kur’an’da bir hayli yerde günahları affedeceğini, tövbe edenleri sevdiğini beyan ediyor. Buna dayanarak ne günah işlemiş olursan ol, kendini Allah’a bırak; tövbeni et, tövbe namazı kıl ve bir daha aynı günaha girme. Muhakkak Allah, samimi ve pişman olanları mahzun bırakmaz. Selametle.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.