Çarşamba , Şubat 22 2017
Dini Soru / Sorular / Duayı yarım bırakmak

Duayı yarım bırakmak

Sponsorlu Bağlantılar

Duayı yarım bırakmak
Soru

Merhaba bir sorum olcaktı bı tanıdık bana 103 gün boyunca 103 besmele,103 salavat, 33 ayetel kürsi, 33 felak, 33 nas, 33 kevser, 33 ıhlas ve 41 fatiha suresını okuyacaksın ama hıc ara vermıyceksın dedı. Cezası buyuk olur dedı.

Ben dualara da basladıktan sonra cok kötülesmeye basladım nefesım daralıyo hergun her sn sıkıyorlar benı. Duaları kesmek ıstıyorum ama korkuyorum sıze sorum su bıse olur mu ara verırsem. Bu duaları bana veren kısı tarıkata baglı. yardımcı olursanız sevınırım.

Cevap

Merhaba kardeşim. Farz vacip yada sünnet olmayan bu tür duaları tamamlamak zorunda değilsin. Hemen bırakabilir, ara verebilir veya hiç okumayabilirsin. Bu konuda sakın endişelenme.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.