Cuma , Şubat 24 2017
Dini Soru / Sorular / Gusül abdesti gerektiren rüyalar

Gusül abdesti gerektiren rüyalar

Sponsorlu Bağlantılar

Gusül abdesti gerektiren rüyalar

Soru

Selamın aleyküm hocam. Benim derdim var ben gece yatarken rüyamda bi kız görsem bile ansızın kalkıyorum külodum falan kuru oluyo ama idrarımı yapmaya gidiyorum idrarımdan az bişey döl tarzı bişey geliyo ve kendimi cünüp sanıyorum banyo yapıyorum her gün banyo almaktan sıkıldım evdekiler artık ne oluyo diye merak ediyolar. Bazen banyoya bile sokmuyolar geceleri yatamaz oldum ne yapmam lazım hocam bana yardım edin lütfen cevaplamadan geçmeyin.

Cevap

Aleykum selam kardeşim, tüm sorularınızı cevaplıyoruz, rahat olun. Uyurken rüyalanmadığınızdan eminseniz yani orgazm (boşalma) olmadıysanız sadece çıplak kişiler gördünüz diye gusül abdesti almanız gerekmiyor. Kesinlikle orgazm olduysanız ve meni de geldiyse gusül abdesti alın.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.