Cumartesi , Şubat 25 2017
Dini Soru / Sorular / Kumara aracılık

Kumara aracılık

Sponsorlu Bağlantılar

Kumara aracılık

Soru

Iddada aracı olmak

Selamun aleykum hocam. Hocam iki kişi iddaya giriyor ve bende onlara aracı oluyorum yani iddaya giren kişilerin ikisinin de parasını kendimde tutuyorum. idda zamanı gelince ise hangisinin iddaası doğru ise ona parayı veriyorum ve bunu karşısında paranın bir miktarını alıyorum diyelim işte bu caiz midir?

Cevap

Aleykum selam kardeşim iddaa oynamak haramdır. Haram bir kazanca aracılık etmek de haramdır. Kişinin tövbe edip, bu parayı elinden çıkarması lazımdır.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.