Pazar , Şubat 26 2017
Dini Soru / Sorular / Peygamberimizin yaşadığı döneme ne ad verilir

Peygamberimizin yaşadığı döneme ne ad verilir

Sponsorlu Bağlantılar

Peygamberimizin yaşadığı döneme ne ad verilir

Soru

Merhaba arkadaşlar. Hz. Muhammed in yaşadığı döneme ne ad verilir? Lütfen peygamberimizin yaşadığı döneme verilen ismi açıklar mısınız.

Cevap

Merhaba kardeşim. Peygamber efendimiz aleyhisselamın yaşadığı döneme Asrı Saadet denir. Yani mutluluk, huzur ve bahtiyarlık dönemi anlamında kullanılmıştır. Asrı saadet olan bu dönem Hz. Muhammed aleyhisselamın 632’de vefatı ile sona ermiştir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir yorum

  1. Allah razı olsun inş ama olmyo

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.