Salı , Şubat 28 2017
Dini Soru / Sorular / Sevgilim kapanmak istemiyor

Sevgilim kapanmak istemiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Sevgilim kapanmak istemiyor

Soru

Hocam öncelikle Selamun aleykum. Benim sorum şu : Sevdiğim ve 2 yıldır devam eden ilişkim var ve artık evlilik planları yapmak istiyorum ikimiz de razıyız ancak bir sorunumuz türban meselesi. Ben eşim olacak adayın kapalı olmasını istiyorum ancak kendisi kapanmamakta ısrarcı. İlk sevdiğimde açıktı kendisi ama aşk işte gözüm bir şey görmemişti. Sizce ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler.

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Öncelikle nasıl ki helal ve islama uygun tesettüre bürünmesini istiyorsan aynı şekilde karşı cinsle olan ilişkilerini de helal ve harama riayet ederek dikkat etmelisin. Bu konuda o kişiye anlatması caiz olan kimselerin ona uygun bir şekilde anlatması ve önemini öğretmesi gerekir. Bu konuda yardım alabileceğiniz size yakın ve güvenilir kimselerden yardım alabilirsiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.