Cumartesi , Şubat 25 2017
Dini Soru / Sorular / Tekrar tekrar yemin bozmanın kefareti nasıl ödenir

Tekrar tekrar yemin bozmanın kefareti nasıl ödenir

Sponsorlu Bağlantılar

Tekrar tekrar yemin bozmanın kefareti nasıl ödenir

Soru

Kuran üzerine yemin edip de aynı şeyi tekrar etmenin Kefaret var mı? tekrar tekrar yemin bozmanın kefareti nasıl yerine getirilmelidir?

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. Kuranı kerime el basarak Allah adına yemin etmek geçerlidir. Aynı yemin tekrar edildiği ve bozulduğu sayıda kefaret gerektirir. Yani bir şey için 3 defa yemin edilip bozacak olursa 3 defa yemin kefareti düşer.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.