Dini Soru / Sorular / Arabayla köpeğe çarpmak günahmı

Arabayla köpeğe çarpmak günahmı

Sponsorlu Bağlantılar

Arabayla köpeğe çarpmak günahmı

Soru

Hocam kolay gelsin hayırlı günleriniz olsun. Size bir sorum olacaktı . Bugün akşam saat 8 buçuk gibi eşimle birlikte arabayla eve giderken bir kedi ezilmiş yolda bende dikkat etmeden üzerinden geçtim yani yolda poşet falan var sandım meğer ki kedi imiş. Benim günahım var mı hocam. Gene aynı gece eve giderken 2. Bir olay oldu feci şekilde kaza yapıyordum. 3. Olay ise eve yaklaştığım zaman oldu 30 kmh hızla giderek iki tane köpek koşarak geldiler ve birisi hareket eden arabama çarptı içim cız etti ama köpeğe bir şey olmadı havladı geri gitti. Hocam benim günahım ne ne olur yardımcı olun içim hiç rahat değil.

Cevap

Teşekkürler,hayırlı günler kardeşim geçmiş olsun.Bilmeden yapmamışsınız, bunda günah yoktur. Bazen üst üste böyle yaşayabiliriz, bunda anormal durum yoktur. Allah’a emanet olun.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Alevi ve sünni evliligi başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Etiket: arabayla köpeğe çarpmak günahmı, habersizce kopege carpmak gunahmidir, Isdemeden kopeye vurmak

İlgini Çekebilir

Alevi ve sünni evliligi

Sponsorlu Bağlantılar Alevi ve sünni evliligi Soru Merhaba hocam Alevi bir erkekle sünni bir kadın …

Şeytan insanlara nasıl vesvese verir

Sponsorlu Bağlantılar Şeytan insanlara nasıl vesvese verir Soru Hocam şeytan insanı sadece vesvese vererek kandırabilir …

2 Yorumlar

  1. Selam aleyküm hocam bu gun saat 3 sıralarında arabamla eve giderken bir kopek yavrusu önüne çıktı birden ve esildi bunun günahı var midir çok bışman oldum ama yana bileceğim durumum yoktu

    • Geçmiş olsun. Eğer yapabileceğin bir şey yoksa bir günahı yoktur. Kimse zaten kolay kolay yapacağı bir şey değildir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.