Dini Soru / Sorular / Erkek çocuğunu sevme sınırı

Erkek çocuğunu sevme sınırı

Sponsorlu Bağlantılar

Erkek çocuğunu sevme sınırı

Soru

Hocam selamünaleyküm 15 yaşında bir erkeğim. Liseye gidiyorum sınıf arkadaşım bi erkek çocuk var kilolu tombul bi çocuk bende onun etlerini sıkarak (cimcikler gibi ama acıtmadan) seviyorum o da bişey demiyo. Bu yaptığımın günahı var mı ?

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Arkadaşınla tabii ki edep çerçevesinde şakalaşabilir, sevgini gösterebilirsin.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Alevi ve sünni evliligi başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Alevi ve sünni evliligi

Sponsorlu Bağlantılar Alevi ve sünni evliligi Soru Merhaba hocam Alevi bir erkekle sünni bir kadın …

Şeytan insanlara nasıl vesvese verir

Sponsorlu Bağlantılar Şeytan insanlara nasıl vesvese verir Soru Hocam şeytan insanı sadece vesvese vererek kandırabilir …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.