Dini Soru / Ana kategori / İstihare namazının sonucu nasıl anlaşılır

İstihare namazının sonucu nasıl anlaşılır

Sponsorlu Bağlantılar

Soru

Annem istihare rüyasında ölmüş dedemi diri görmüş ve onla sarildiklarini görmüş internette ölü birine sarılmak olumsuz yazıyo belki ölü halidir diri değildir o diye düşündüm ama bu rüyanın olumlu olup olmadığını çok merak ediyorum yorumunuz için çok Teşekkür ederim.

Cevap

İstiharede görülen rüyanın en doğru işareti istihareye yatan kişi uyanınca kalbine o rüya hakkında gelen his işaret olur. Yani istiharede olumlu yada olumsuz olmak üzere bir işaret alınır. Buna göre bir işaret kabul etmelisiniz. Eğer annenin içi rahat etmemişse istihareyi tekrar edebilir.

İstihare sonucu nasıl anlaşılır

Soru

Merhaba arkadaşlar ben istihareye yattıktan sonra belli belirsiz bir rüya gördüm çok net değildi beyazlıklar gördüm ve otogar daydık sevgilim tatil bittiği için memleketine gidiyordu ağlıyorduk yorumlayabilirseniz sevinirim.

Cevap

Değerli kardeşim istiharede usul net ve açık bir işaret görülene kadar istihareye tekrar tekrar yatılmasıdır. Bu rüyanızda sizinde dediğiniz gibi karmaşık ve net değildir bu yüzde istihareyi tekrar etmenizi tavsiye ediyoruz Allah’a emanet olunuz.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan İstihare ne için yapılır başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Rüyada eski nişanlısını görmek

Sponsorlu Bağlantılar Soru  Rüyamda eski nişanlımı bir dugun galiba orda birdeyiz amcam var kardeşimi almış …

İstihare rüyasında araba görmek

Sponsorlu Bağlantılar Soru İyi günler. Ben istihareye yattım rüyamda açık renkli bi arabaya yöneliyor ama …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.