Dini Soru / Yeni rüya kategorisi / Uyurken rüyada mastürbasyon yapmak

Uyurken rüyada mastürbasyon yapmak

Sponsorlu Bağlantılar

Uyurken rüyada mastürbasyon yapmak

Soru

Merhaba arkadaşlar uyurken mastürbasyon yapıyordum tam boşalma olacakken birden uyandım iç çamaşıra baktım 4-5 kere ışığa doğruda tutum koku yada bir şey yoktu yani 1 dk geçti hemen wc yaptım acaba tam gelirken uyandığım için içinde kalmışsa bende wc yaparken çıkmışsa cünup olur muyum ?

Cevap

Merhaba kardeşim. Rüyada mastürbasyon yapmak veya ilişkiye girmekten dolayı ancak meni dışarı çıkarsa gusül alınması gerekir. Bur rüyadan sonra idrarınızı yaparken eğer kesin bir fakederseniz o zaman gusledin ama sadece tahmin üzerinden yani acaba böyle çıktımı diyerek cünüp olunmaz içiniz rahat olsun.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Rüyada beyaz domuz görmek başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Etiket: rüyada mastürmasyon yaptığını görmek gusul gerektirir mi, rüyada mastürbasyon yapmak, rüyada mastürmasyon yapmak oruç bozar mı, rüyada mastürmasyon yapmak gusul gerektirirmi, rüyada mastürmasyon yapmak, ruyada mastürmasyon yapmak gusul gerektirir mi, rüyada mastürmasyon yaptığını görmek

İlgini Çekebilir

Rüyada beyaz domuz görmek

Sponsorlu Bağlantılar Rüyada beyaz domuz görmek Soru Hocam bir bayan rüya görmüş ve bana anlattı. …

Surekli ayni ruyayi gormek ne demek

Sponsorlu Bağlantılar Surekli ayni ruyayi gormek ne demek Soru Hocam selamun aleykum. Ben sürekli eski …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.